Jegyet venni tanulunk...

2008.09.11. 21:54

Még tegnap volt, hogíy az utolsó aznapi vonatomon szóváltásba keveredtem egy hölggyel és a fiával, amiért Mogyoródtól Kistarcsáig biciklivel együtt 200 forintból akartak utazni.

Ugyanis a hölgy, aki fogalmazzunk úgy, hogy khm... "rézbőrű" volt, annyit mondott, amikor közöltem vele, hogy egy diák, egy felnőtt és a rozsdás drótszamaruk (nem így fogalmaztam) a BKV számára Mogyoródtól Tarcsáig 570 forintot kóstálnak, hogy lát ő engem elég sűrűn, és "mindíg elteszem a >>zsebpénzt<<"; ergo nem érti, miért szívózok.

Nahát nekem sem kellett több, felszólítottam őket Zsófialigeten a vonat haladéktalan elhagyására, ámde támogatásként kértem még a "háromajtós szekrény" jellegű járművezető segítségét a visszapillantó tükrön keresztül. Nos megérkezett a kolléga, de ekkor már hangos szóváltás zajlott köztem és az utas között, én le lettem hordva egy álszent hímivarsejtnek, én meg visszautasítottam a vádaskodást, és kikértem magamnak, hogy mégis hogy merészel megvádolni azzal, hogy zsebre dolgozok.

Amikor felbukkant a járművezető, és érdeklődött a probléma mibenléte felől, vihar tempóban megtalálták az ajtóhoz vezető utat a renitensek.

Ám a történetnek nincs vége. Ma délután ugyanezzel a duettel találkoztam, bicikli nélkül. Már úgy viselkedtek, mint a ma született bárányok. Megtanultak jegyet venni...

Külön köszönet a járműveztőnek a segítségért!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr93659436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haha 2008.09.14. 23:41:54

olyan helyzet még nem volt ahol nem kellett más utas vagy a vezető segítségét kérned? az általános iskolás bliccelőn kívül :D

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.09.19. 23:01:41

Buszon/villamoson jó eséllyel hiába kérné segítséget. Pedig ez a HÉV vezető is minden nap ott vezet, mégis segített. Ez visszaad valamit a rég volt tekintélyből. Egy társadalmi normából, amikor is kellett jegyet venni.

2008.10.05. 21:29:47

Na tessék, nem kell milliárdokat költeni, ingyen is meg lehet oldani a leszakadt rétegek integrálását. :D

2008.10.05. 21:32:05

Egyébként erről jut eszembe egy kedves sztori, aminek tanúja voltam távolsági buszon induláskor (Stadionok). Három szolárium barna, tenyerestalpas asszonyság száll fel, és próbálkoznak költséghatékonyan megoldani az utazást. Egyikük mutogat egy orvosi papírt, a vezető megnézi, és halál komolyan kérdezi: "Csak azt mondják meg hölgyeim, melyiküket hívják Kovács Józsefnek? Ő ingyen utazhat ezzel, mindenki másnak önök közül teljes árú a fuvar!" Akkor meg kezdenek alkudozni: "Na jó, akkor adjon egy félárút!" Ez már kib*ta biztosítékot a sofőrnél, és „finoman” elmagyarázta nekik, hogy ami a piacon működik, az itt nem biztos, hogy beválik. Nem részletezem, a végén fizettek, mint az officér. :)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.10.16. 17:19:56

=) Biztos eladták a bicajt, így lett pénz a jegyre. =)

Nem is tudtam, hogy van blogod, ma este elolvasom az egészet. Tök jól írsz. Te vagy az egyik legjobb fej kaller a vonalon, nem is szólva az udvariasságodról és a segítőkészségedről. Csak így tovább!

Minden jót!

Kiddy

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.10.16. 22:49:45

Köszönöm a bókot. Ezek szerint felismerhető vagyok a blogon keresztül. Igyekszem megmaradni olyannak, amilyennek a vonatokon most látsz.

Ismerőseim azt mondják, hogy mindig, mindenhol ijesztően önmagamat adom.

Mondjuk ez már más téma. Ráadásul itt nagyon-nagyon OFF. Ígérem, még jó ideig találkozunk a reggeli és a délutáni csúcsban. :)

(Utas)baráti üdvözlettel:

Dió, a kaller.
süti beállítások módosítása