Nem megfelelő egyenruha?

2008.08.10. 22:29

Még szabi előtt, az utolsó napok egyikén történt velem, Kistarcsa kórház és Ilonatelep között. Első kocsi első ajtajánál volt a tisztelt utas, már azt hittem, hogy nem lesz vele semmi dolgom, és a vonaton Cinkotáig már nyugtom lesz.

Megkértem az urat a szokásos tipusmondattal, hogy mutasson nekem bármit, amivel megelégszem. Erre felháborodott, hogy hol van a kitűzőm, és miféle egyenruha rajtam a bermuda és az ingpóló. megmutattam, a táskámon lévő kitűzőm, és közöltem, hogy 2005 óta része az egyenruhánknak mindaz, amit rajtam lát. Ekkor a táskámon lévő kabalamaciba kötött bele. (kb. 3 centi magas plüssmaci lóg a tatyómon) "Mi ez itt kérem?! Óvoda???" stílusban.

Erre már én is begurultam, és mondtam neki, hogy amennyiben nem mutat érvényes jegyet, vagy bérletet, és megtagadja a jegyvásárlást, kénytelen leszek, és leszállítom. Az úr fröcsögött tovább, engem és a cégem becsmérelve. Én már kínomban nevettem, benyitottam a járművezetőhöz, és a türelmét kértem, a megállóban. Mondta, hogyha utassal van probléma, megvárja a végét. Erre az utas már ott tartott, hogy azzal fenyegetett, hogy panaszt tesz Cinkotán. Mondtam neki, hogy nyugodtan; erre lehetősége van a vonali diszpécsernél, de ezzel a vonattal nem jut el Cinkotáig. Ekkor leszállt. A lépcsőről még hozzám vágta a "még találkozunk" jellegű formamondatot, amire a vonaton lévő rendőr nyomozó felpattant ültéből, aki idáig csendben figyelte az eseményeket, és csak annyit mondott jelvénye és igazolványa felmutatása mellett, hogy ő is ott lesz...

A tisztelt utas ezzel füstölögve elhátrált a vonattól, és az ajtók jelzésem után bezáródtak.

Ezúton köszönöm (kicsit megkésve) a biztos úr és a járművezető segítségét, valamint az utasaim türelmét.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr24609885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása