Bizarr...

2008.08.10. 23:21

A Hungaroringes hétvégén, vasárnap is szolgálatban voltam. Csömör állomáson töltögetem a papírjaim, amikor felszáll egy hölgy abba a kocsiba, amelyikben vagyok, indulás előtt, és hevesen vitatkozik egy úrral, aki lent volt a peronon.

Oda mentem hozzá egy perccel, az indulás előtt, amikor is arra lettem figyelmes, hogy a kocsiban kékesszürke füst terjeng, hogy legyen szíves eldobni a cigarettáját, valamint mutasson nekem egy érvényes jegyet, vagy bérletet. Ezenközben, mikor is eldobta a cigarettát, az úr a peronról elsomfordált. Hölgy keresgél, kinyitja a pénztárcáját, és elkezd alkoholgőztől átitatott hangon ordibálni, hogy "az a mocsok ellopta a pénzem, itt annak a papírjaim, írjon fel, vagy csináljon, amit akar." Elkezdtem az adatait felvenni, és megkértem, hogy türtőztesse magát, vagy leszállítom. (Ekkor már mozgásban volt a vonat.)

Miután dolgom végeztem, Cinkota alsón voltunk már. Ezek után gondolataimba merülve, a döbbenettől lefagyva álltam az ajtóban, hogy mégis mit láttam én. Egy részeg férfi sem éppen szép látvány, de ez mindenen túltett...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr80609952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása