Szentjakab, végállomás

2008.04.30. 18:57

Tegnap volt egy olyan esetem, ami kissé rendkívüli volt, és talán embertelen is részemről.

Mogyoródon az egyik fiatal srác megpróbált kikerülni úgy, hogy abba a kocsiba szállt át, amelyikből én közeledtem felé. Visszaszálltam az eredeti kocsimba, és annyit mondtam: "Minden kocsi Gödöllőig közlekedik, az is, amelyikben én vagyok." Mondta, hogy nagyon sajnálja, de órára kell sietnie, de nincs nála pénz, annyi, amennyibe a kiegészítő kerülne. Erre fel én csak annyit mondtam, hogy a megkerülésem megkísérlése miatt a méltányosságomra nem számíthat.

100 forint volt nála, ezzel még meg is egyeztünk volna, ha Mogyoródon nem szállogat semerre. Akkor ugyanis kiállítottam volna neki a diákot Mogyoródtól Gödöllőig, és mintha mi sem történt volna dolgozok tovább. A neki kellő jegy Budapestről egy kiegészítő jegy lett volna.Ezek után felajánlottam neki a pótdíjazást, amihez kértem egy iratát. Ő nem volt hajlandó átadni. Ekkor közölem vele, hogy a mindentől távol eső Szentjakab megállóhelyen le kell szállnia a vonatról és az utazását a következő (30 perccel későbbi) vonaton folytathatja.  Erre ő csak annyit reagált, hogy ő sietne vizsgázni, és nem fog leszállni. Ekkor érkeztünk meg a megállóba, és adtam egy "Féket húzd meg!" jelzést a járművezetőnek az indításjelző gombbal, és egy "Megállj!" jelzést a fehér fényű lámpával. Mindezt megtoldottam azzal, hogy annyit mondtam a srácnak, hogy biztos van a vonaton olyan utas, aki szívesen segít neki leszállni, mert menne haza a családjához.

Ekkor a tisztelt utas megértette, hogy az utazásból kizártam, de még volt egy elkeseredett kísérlete arra, hogy másik kocsiba szálljon át, de ezt a járművezető megelőzte egy gyors ajtózárással, mivel akkorra az amúgyis gyér forgalmú megállóhelyen az utascsere befelyeződött.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr33449008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ILLED 2008.05.24. 15:14:22

Azért ez meredek... mégiscsak vizsgázni ment... Bár én a pótdíjat ilyenkor simán bevállalnám.
süti beállítások módosítása