Sztrájk a gyakorlatban

2008.04.20. 12:59

Pénteken a sztrájk napján én is útra kerekedtem, hogy meglátogassam a barátnőmet Őrmezőn.

A Volánbuszon minden gond nélkül elfogadták az Utazásimat, ezzel nem is volt gond. Beérve Budapest, Stadion Autóbuszállomásra (ex-BNS), átballagtam az egyes villamos megállójába, és megkérdeztem egy a kofferján üldögélő csajt, hogy mikor ment el az villga utóljára. Rövied, tömör válaszában azt mondta, hogy kábé 5 perccel érkezésem előtt. Ezek után azt gondoltam, hogy az elkövetkező 10 percben biztosan nem látok villamost. Elővettem a cigimet, rágyuffantottam, és már dobhattam is el, mivel a harmadik slukk után be is állt a megállóba a következő villamos.

Átértem az a szellősen kihasznált villamossal (dél körül volt az idő, úgyhogy a szellőségnek itt nincs jelentősége) a Thököly úthoz, és kábé 5 perc várakozás után be is érkezett a megállóba egy Nógrádos csuklós Volvo, aminek a kijelzőjén a KÜLÖNJÁRAT felirat volt olvasható, de amúgy korrektül ki volt rá írva lelaminált A4-es papírra előre, oldalra, és hátra, hogy ő most egy 73-as busz, és hogy a végállomásai az újpalotai Nyírpalota utca, és a Kelenföldi Pályaudvar.

A Kosztolányiról mint tudjuk az alvállalkozói járatok a szokásos menetrendjük szerint közlekedtek. Átkísértem a kedvesem Budafokra a Városház térre, és a 114-essel el is jutottam gond nélkül a kelenföldi városközponthoz. Ott azonban kezdődtek a gondok, ugyanis a 73-ason egy VT-Transmanos MAN-ra tudtam csak felszállni, ami a Körtérnél kezdett egy szardíniás dobozra emlékeztetni. A Blahánál le kellett szállnom, mert a busz belsejéből egy páran el szerették volna hagyni a zsúfolt buszt. Igen ám, de visszaszállni még a harmadik buszra sem tudtam.

Így aztán hosszas várakozás után egy taxit sikerült fognom, bár ez nem a legolcsóbb megoldás volt, mivel több, mint egy ezresembe került a két metrómegálló a Stadionokig... Onnan átvergődtem Volánnal Gödöllőre, és anyu hozott haza autóval Kerepesre, mivel viszonylag akkortájban ritkán van olyan busz (egyet sem találtam) ami ne az autópályát használná.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr56433898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

www.dugo.info · http://www.dugo.info 2008.04.20. 13:15:54

minden ismerősöm autóban ült, de mégsem volt dugo... de ha mégis lenne, el tudjátok kerülni, ha megnézitek a dugo.info-t
www.dugo.info

a 2008.04.23. 22:37:35

Gondolom a cicicsikket a kukába dobtad és nem a földre, ha már ilyen szépen tudod fikázni az utasokat.

ILLED 2008.05.24. 15:39:24

Mármint a fikázás, vagy a szemétbedobás? :)

Ezek után nem csodálkoznék olyan, hasonlóan "jóindulatú" hozzászóláson, hogy
"Gondolom előbb elnyomtad a csikket, és aztán dobtad a kukába, nehogy felgyulladjon, hamár ilyen szépen tudod fikázni az utasokat."

Én a sztrájk alatt csak stoppal közlekedtem, azaz a pirosnál lesbenállva megkértem az első autóst, h vigyen el vmeddig, és SENKI sem utasított el, pedig összesen 8 autóval utaztam a Deáktól az 1-es villamos Bécsi úti végállomásától még 2 km-re, és vissza.

Gyorsabb volt, mint BKV-vel. :) Mindegyik sofőröm nagyon aranyos, kedves volt. Gazdag mercistől a kamionsofőrön át a kis szuzukis családanyáig mindenki segített. Nőtt a társadalomba vetett hitem.

Animus 2008.05.28. 06:15:51

Gondolom a csikket egy kisgyermekes családanya lapockájába nyomtad el miután orron át fújtad bele a kislánya tüdejébe a piros marbi delikátot. :)

Csakme' így ismerlek. ;)
süti beállítások módosítása