Tegnap rongyoltam befelé az Örs vezér terére vonatommal, amikor az utolsó kocsiban kértek tőlem egy vonaljegyet és ötezressel fizettek. Ezzel semmi gond, hisz abból még az induló váltó esetén is általában vissza tudok adni. Visszaadom a visszajárót, majd közli az utas vigyorogva, hogy, ő tízezrest adott. Én meg közöltem, hogy ezt nem hiszem, ugyanis, ugyanis nincs tízezres a táskámban, de még nálam sem. Erősködött, majd mondtam neki, hogy ha gondolja és ráér, akkor két tanú előtt csinálunk egy rovancsot a forgalmi irodában.

Erre csak annyit közölt, hogy csak próbálkozott. Közöltem vele, hogy próbálkozását legközelebb jegyeladás helyett (mivel Budapesten belül nem volt mind a kettejüknél jegy, csak az egyiküknél) egy nyolcezres "nem nyert sorsjeggyel" (pótdíjelismervény) honorálom. Nagyon gyorsan eltűntek az Örsön...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr54225287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa. 2012.02.29. 22:42:59

Szerencséd volt, hogy nem volt nálad 10000-es (vagy ügyesen blöfföltél ;)).

Ha nem rakják el visszaadás előtt a pénzt, akkor meg máshogy lehet szívni: tesóm egyik első bolti munkanapján bement a fószer pénzt váltani és addig variált, hogy milyen címletben kéri, míg egy óvatlan pillanatban benyúlt a pénztárgéphez, felmarkolta az "aprót" és a váltandó pénzt is, majd elhúzott. Nem először csinálta, a rendőrök szerencsére elkapták.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2012.03.01. 23:45:44

@kacsa.: Vállaltam volna a rovancsot, hisz tudom, hogy mit kaptam. Ennek ez a menete. Az ember nem hagy ott csak úgy a kalauznál, "mert ő azt mondta, hogy ötezrest adtam" ötezer forintot. Azért ajánlottam fel neki a lehetőséget.
süti beállítások módosítása