Távozz sátán!

2012.02.14. 13:03

 Egyes utasokat kifejezetten irritál, ha egy vonaton két kalauz van. Főleg, ha a vonaton az egyik jegyvizsgáló én vagyok. Így járt az a három utas is, akivel összehozott a múlt héten a sors. A két hölgy egy férfi trióból (akikről kiderült, hogy valamely vallás fanatikusai) az úr már Szilasligeten kezét a feje fölött lengetve menekült, nehogy szóba kelljen elegyednie velem. (Vicces látvány volt...)

A két hölgy pedig közölte, hogy a következőnél (Kerepes állomás) leszállnak. Megjegyeztem nekik, hogy mehetnének gyalog, vagy a kerepesi helyi járattal, ha nálunk nem hajlandóak fizetni az utazásért (a helyi járat egyetlen ajtós, fizetés nélkül nincs buszozás). Bár a helyi járaton egy vonaljegy 200 forint.

Kerepesen elkezdtek lecihelődni, ezért úgy gondoltam, hogy összeszedem gyalogkakukkot is, aki hajlott kora ellenére egy igazi sprinter volt. Jeleztem a járművezetőnek, a forgalmistának, illetve a vezető-jegyvizsgálónak, hogy türelmüket kérem, amíg ezt a triót (a két hölgy is visszamerészkedett) szanálom. Három percnyi vitánk során, amely már teológiai kérdéskört is feszegetett (Isten kifizette a viteldíjat már, Jézus megváltotta bűneiket, én meg maga a Sátán vagyok), ismerős törzsutasaim már fenyegetőztek azzal, hogy röptetik a társaságot. 

Miután Isten szolgái engem elküldtek anyu szoknyája mellé, akinek a foglalkozását illetően is voltak tippjeik, kissé durcás lettem. Felajánlottam nekik a melegebb éghajlatra történő gyalogos továbbjutás lehetőségét, majd az egyik utas kifizette helyettük a cehet és a vonat robogott tovább. Mindenki boldog volt. 

Ő a mennybe ment (vagy az Örstől tovább a metróval), én pedig a purgatórium tüzén fogok megrohadni. Erre már csak annyit mondtam, hogy az új felszállók menetjegyére is kíváncsi vagyok. De ezt már nem nekik... 

Az első utas, már csak a fazekas mesterség termékeit hozta velük párhuzamba. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr94104391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2012.02.14. 16:18:07

Ez ütős egy történet.

A Kontrollban is volt asszem ilyen jelent, hogy elátkozta az ellenőrt a csaj, amiért nem engedte el, ott hangzik el ,hogy itt én vagyok király nem az isten, a jóistent is megbüntetem ha nincs jegye.

Vajon milyen képet vágtak volna a szentfazekak ha ezt megkapják szemtől szembe. Amúgy én vonaton láttam jehova tanúja vagy valami hasonló szekta képviselőjét, aki folyton azt magyarázta, hogy a sátán szolgája mindenki ,meg amúgy is a sátán a technikával meg a tudománnyal manipulál mindenkit, hogy őt kövessék. Valaki erre meg is kérdezte a nyanyától ,hogy ha ez így van ,te mit keresel a vonaton? Erre már nem volt válasz. Amúgy meg ha így gondolkodik, akkor neki az Amis közösség való, akik középkori életet élnek és semmiféle technikát nem hasznáLNAK.
süti beállítások módosítása