Utasdicséretet kaptam!

2010.08.12. 09:10

 Ezt is megéltük a BKV-nál eltöltött 3 évem alatt. Az egyik utasnak annyira tettszett, ahogy a Formula 1 Magyar nagydíj idején a külföldi utasaimmal kommunikáltam, hogy vette a fáradtságot és leírta az Örs vezér terén a Vásárlók könyvébe élményét.

Ennek okán munkáltatói dicséretben részesültem, amit a múlt héten át is vettem. Nagyon köszönöm az utasnak, hogy vette a fáradtságot és pozitív élményét is írásba foglalta. Ugyanis a vásárlók könyvébe bármiféle észrevételt közzé lehet tenni és mint kiderült, ezt értékelik is felénk.

Ígérem, hogy szolgálatomat mindig igyekszem ugyanezen a színvonalon ellátni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr872216263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Traktoros 2010.08.12. 13:45:53

Szívből gratulálok!

Ennek örömére megihatnánk már valamikor és valahol egy Staroprament, nem gondolod? Elérhetőségeimet ismered. :)

Ampi

Stupido_Girl 2010.08.16. 01:45:46

Én is csak gratulálni tudok!
Nagyon tetszik a blog, ma akadtam rá véletlenül.

Bagira79 2010.08.25. 14:15:38

Én is gratulállak!
Nekem az 1etlen és legkomolyabb utasdícséret, amit kaptam, az volt, hogy a Batthyn odaj6t hozám 1 szakállas úr és kezembe nyomott 1 (MMV.hu feliratú, zsír új) tollat, hogy "Köszönöm, hogy +várt, fiatalúr!".
süti beállítások módosítása