Most történt fél perce sem szinte. Ülök kint Cinkotán az állomás épület előtt, békésen lesem e-maileimet, amikor befut befut két pláza cica üvöltetve saját zajukat. Megoldottam a zajártalom redukálását saját fegyverükkel. 

Mivel a Beatrice teljes hangerővel való hallgatását nem kedvelik, így hamar megszűnt a zajforrás. Amint csökkentették a zajszennyezést, máris kilőttem én is a muzsikát. Inkább hallgatom telefonról, headsettel... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr22155407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiraaa 2010.07.17. 07:31:15

Nem azért,de utcán mér kell hangos zenét hallagtni.Én erre csak ezt tudom mondani:No comment

Adani 2010.07.17. 15:18:24

Na igen, a telefonról ordíttatott zene már megszokottá vált. Régen csak a C-k csinálták ma már megszokott.

A saját fegyverrel visszavágás viszont jó taktika. Akkor is mikor leáll az ablak alatt egy autós, aki max. hangerőn bömbölteti az autóhifiből a saját szarját. Hangfal ki az ablakba majd kakaót rá és ordít vmi pörgős hiphop zene. :) Aztán lássuk ki az erősebb.

Hallottam történetet arról is, h vki lomtalanításkor guberáló cigusokat kergetett el Divízió 88 full hangerős bömböltetéssel, de sztem kamu, mert nem hiszem, h ettől megijednének inkább rátörik az ajtót és feldugják a hangcuccot a seggébe.

fodor balazs 2010.07.17. 21:57:28

@Adani: Ne becézgesd őket, nevezzük nevén a dolgokat... A visszazenélés meg már nálam is bevált taktika, direkt ezért tartok is magamnál pár elrettentő számot.

(Galamb)

kacsa. 2010.07.19. 21:47:47

Ügyes megoldás :) Én csak gondolkodtam rajta, hogy egyszer meg kellene csinálni, de túlságosan féltem ahhoz a telefonomat. Nem a plázacicáktól....
@Adani: Ki tudja, ha attól elhúzott a házaló árus, hogy a ház lakója rászólt a kutyájára, hogy hallgasson, akkor -elvileg- ez is lehetséges. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a kutyát Hitlernek hívják.

Adani 2010.07.20. 08:11:23

@kacsa.:

Nem feltétlenül kell telefon. Egy 160 decibeles dudával is vissza lehet vágni,

A Hitler kutya se rossz. Én egyszer vmi szektásokat ráztam le azzal, h bocs csörög telefonom, felvettem (nem is csörgött) és kamu telefonhívás a fülük hallatára fű és sok alkohol rendelésről. Vmi olyasmi, h este buli lesz tudnál hozni, pár gramm jó holland füvet meg vmi jó erős skót Whiskey-t esetleg némi spuri is jól jönne. Köszönés nélkül szélsebesen léptek le. :)

Hallottam olyat is mikor egy panelben csináltak úgy csöndet, h elindított a férj egy pletykát, vagyis kb. óvatosan elhintette a ház pletykafészkének vki, h volt már sitten mert hirtelen felindulásból agyonvert vkit és gyógyszeres kezelés alatt is állt emiatt, de már abbahagyta. Mikor meg a szomszédban hangosan szólt a zene, akkor jó hangosan, h mindenkit hallja ordított és igyekezet nem elröhögni magát, h bassza meg ha nem halkítják le azt a kurva zenét én átmegyek és a fejükön verem szét a zajládát. Jajj Géza, tedd le azt a baltát, nyugodj meg, azt akarod, h megint lecsukjanak? Hamar csend lett igaz kissé távolságtartóan közelítettek hozzájuk a ház lakói, de működött a dolog. :)
süti beállítások módosítása