Tegnap délután volt még egy érdekesnek tekinthető történet. A hölggyel Gödöllő, Erzsébet park és Szabadság tér megállóhelyek között találkoztam. Erzsébet parkon nem szállt fel senki.

Amikor találkoztam vele, akkor csak annyit mondott, hogy egy 5 kilométeres jegyet kér a végállomásig. Kérdeztem, hogy honnan. A válasza csak az volt, hogy Szabadság téren. Kellemetlen pillanatok következtek, amikor megkértem, hogy mondjon egy másik megállót. Ekkor elkezdett habogni. Mondtam neki, hogy mondjon egy utcát, ahol járt. Erre csak annyit mondott megütközve, hogy Szentjakabtól kér egy jegyet.

Közöltem vele, hogy tíz kilométeres jegy kell onnan, ami 245 forint. Hát a hölgy égett, mint a rongy. Hazudni tudni kellene. Vagy pedig becsülettel jegyet venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr932155341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.07.16. 13:17:56

Legalább a megállókat megtanulhatná. Mondhatta volna, h Böskeparktól kér jegyet. :)

Még az egyetemi koleszban, ahol rövid ideig laktam mondta egy diák, h mikor jött vissza pénz nélkül akkor a kaller mikor elkapta, akkor kb. ez a beszélgetés zajlott le:

Kaller: Hol szállt fel a vonatra?
Ő: Mi is volt a legutóbbi megálló? Ott.
Kaller: És meddig megy?
ő: Mi is a következő megálló? Ott.

Ott pedig valóban le is szállt, asszem még egyszer szállították le, de végül eljutott a végállomásig.

Hallottam olyat, h a SZIE gólyatábor idején néha csinálnak olyan számot, h az Őrstől indulva végig kell menni a vonalon és amelyik megállóban van kocsma ott inni kell valami alkohlos italt. Majdnem mindenhol van kocsma, elképzelem hogy nézhetnek ki mire végigérnek. A végállomáson is van kocsma.

Hol is van kocsma a megálló közelében? Hirtelen ami eszembe jut:
Rákosfalva ( Zöldike)
Sashalom
Matyiföld Imre utca
Cinkota
Kistarcsa
Zsófialiget
Kerepes
Szilasliget
Mogyoród
Szabitér
Palotakert
Végállomás

Vyca 2010.07.21. 01:07:11

@Adani: Ez tetszik. Mármint a kocsma HÉV-ezés :)
süti beállítások módosítása