Mai történet, szinte még ropogós:

Elindultunk az Örs vezér teréről az 50°C-os utasterű vonattal (grátisz szauna) Gödöllő végállomás felé. Rákosfalva és Nagyicce között az egyik hölgy utas mutatja az éves bérletét, aminek az ember éppen csak nem szalutál, ha ellenőrzi, mert mégiscsak a legsimább ügy. Ha minden rendben van vele... Nos, első pillantás után az utasnak szóltam is, hogy 320 forintot kérek tőle a pesti szakaszért. Visszakérdezett, hogy mégis mire fel, ha neki éves bérlete van...

Az éves bérlet 12 szelvényes változatáról van szó, csak ezen a szelvényen JÚLIUS felirat helyett ÁPRILIS volt. Ezek után még én voltam a szemét, mert "volt bőr a pofámon" elkérni a vonaljegy árát. A kommentárja csak ennyi volt (szó szerint idézem):

"A metrónál nem kötözködnek..."

A válaszom:

De én nem egy biztonsági őr vagyok a bejáratnál, hanem egy kalauz a vonaton. Örüljön, hogy nem pótdíjaztam. Viszontlátásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr372144808

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: frases de la vida bonitas cortas 2018.01.02. 20:00:06

imagenes para bb pin de ninos - Risk for parental role strain

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.07.11. 18:38:24

É még sosem láttam kallert Cinkotáig. Ezek szerint mégis előfordul?

Kiraaa 2010.07.19. 03:46:02

iGEN EZ NAGYON GÁZ.Nem tudom mit kellet neki problémáznia a jegyen.Utazik kikell neki fizetnie az utazását.A másik része meg boldog lehet,hogy nem 12000Ft-ot kell fizetnie.

Kiraaa 2010.07.19. 03:47:13

@Adani: Igen előfordul mert sokan nem vesznek jegyet,így muszály volt ezt a megoldást választaniuk.

Adani 2010.07.19. 09:47:17

@Kiraaa:

Ritkán van kaller a belső szakaszon, ezért bliccelésre ideális. Ráadásul kockázatmentes, hiszen ha jön a kaller akkor vehetsz nála jegyet, ha nem akarsz le is szállhatsz. Sok megállóban meg ha akarnál se tudnál jegyet venni. Rákosfalván pl. nem lehet, Matyiföld alsón és Imre utcánál se. A többi megállóban van automata, ami vagy működik vagy nem (inkább nem)

Kiraaa 2010.07.19. 12:02:38

@Adani: Igen tudom én is sokáig hévvel jártam.Csömör - Gödöllő szakaszon.Igaz nekem bérletem volt,így nekem nem fájt a fejem ilyen dolgokon.

Stupido_Girl 2010.08.16. 01:40:57

Néha én is bliccelek, ennek 3 típusa van:

1. Mióta bármikortól lehet bérletet venni, előfordul, hogy elfelejtem, hogy mikor jár le. Villamoson, buszon nem gond, de a metrónál már volt, hogy szóltak, hogy tegnap lejárt.
2. Egy másik táskámban marad a bérlet, és eszembe sem jut. Na ja, azok a női táskák!
3. Ha tudom, hogy lejárt, de nagyon sietek, akkor egy megállót a villamoson bliccelek a metróig.

Csak úgy eszembe jutott:
Nem rég, a 6-os villamoson jön az ellenőr, egy srácnak nem volt érvényes jegye. Volt nála jegy, de kezeletlen. Mikor az ellenőr kérte, hogy kezelje, fel volt háborodva, és nem túl cizellált hangnemben reagált, ahelyett, hogy örült volna, hogy nem büntetik meg.

Nem csodálkozom a sok bliccelőn, persze van, aki sportot űz belőle, ismerek ilyent, de olyant is, aki keres 90-100 ezret, annak nagy tétel, hogy a fizije 10-edét bérletre költse. A minimálbérhez viszonyítva nagyon drága.
Pl. Párizsban a tömegközlekedés alig drágább, viszont a minimálbér majdnem 5x akkora mint Mo-n. Azért ezt is figyelembe kell venni.
süti beállítások módosítása