Hiszti

2010.02.07. 13:05

Az ember nagy általánosságban nem csípi, ha hülyének nézik. Nos, igen, mint tudjátok én sem.

Ezért amikor a múlt héten észrevettük egy, a peronon álló kislánnyal Szilasligeten egymást, majd átszaladt a pótkocsiba, úgy gondoltam, hogy ez a meccs még nincs lefújva. Át is szálltam volna Kerepesen utána, de ő úgy gondolta, hogy helyet cserél velem. Természetesen, mint eddig, ezután sem kedvelem ezt a régi és kifejezetten ócska trükköt, így utána szóltam nevelési célzattal, hogy a kalauzzal keringőzni nem vicces és nem is jópofa dolog. Nem akartam leszállítani, csak úgy voltam vele, hogy talán még meg lehet előzni, hogy ehhez hozzászokjon. Ezek után a lányzó dacosan elengedte a hajtű kapaszkodót, sarkon fordult, majd arcát az első vágányon álló hókupacba temette, miközben üvöltött.

A forgalmistával meg döbbenten néztük, amint a hóban vergődik, de már vitt minket a ritmus. Jött a "Felhívás!" a forgalmista, majd az "Indulásra készen!" jelzés az én részemről és megszólalt az indításjelző...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr421736252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.02.07. 19:35:21

Még mindig próbálkoznak ezzel a kaller melletti átszállással? Pedig tényleg ócska és régi trükk. Mint a vonaton a WC-be zárkózás, annál sokan hiszik azt, h nagyon ravasz dolgot találtak ki, a jegyvágó meg csak röhög rajta.

drogosgeci (törölt) 2010.02.08. 23:11:54

teis jóarc ellenőr lehetsz ha hagysz egy gyereket szarráfagyni

kacsa. 2010.02.09. 20:28:21

@drogosgeci: Nem akarta leszállítani, de a lány önként leszállt. Mit kellett volna csinálnia? Könyörögni neki, hogy legyen szíves, szálljon vissza, mert a kallerbácsi szeretne fogócskázni?
Az Isten háta mögött, ahol nincs váró és napi 2 busz megy, lehet, hogy meg kellett volna győznie a lányt, de Kerepesen, ahol van hol melegedni és kb. fél óra múlva jön a következő vonat... Annyi idő alatt a hiszti is alábbhagy és arra is van ideje, hogy jegyet vegyen.
Szerintem inkább fiatalon tanulja meg, hogy nem szép dolog sunnyogni, mint soha.

Adani 2010.02.09. 21:22:37

@kacsa.:

Ráadásul ha az utas le akar szállni akkor miért kéne megakadályoznia? Kerepes még nem is annyira világvége mint pl. Szentjakab.
süti beállítások módosítása