200 Ft

2009.06.27. 23:43

Az egész egy off-topicnak indult. A héten valamelyik nap üldögéltem egyik cimborámmal a soroksári úti kék-piros, nagyon gazdaságos hipermarket pizzázó előterében és éppen eszegettünk. Nagyban sztorizgattunk mi is történt velünk az elmúlt napokban, hetekben, amikor mondhatni, majdnem a semmiből előbukkant egy 30-as férfi napszemüvegben és egy halk morgás közepette az asztalra nyomott egy fém 200-ast. A megdöbbenéstől reagálni se nagyon volt időnk. Egymásra néztünk a barátommal és mind a ketten csak arra gondoltunk mosolyogva: "Ezt most miért?":) Pislogtunk jobbra-balra még egy kicsit, mert hát ugye nem mindennapi az hogy az embernek csak úgy a "kezébe" nyomnak pénzt mindenféle ellenszolgáltatás nélkül. És a helye is megvolt: vettünk belőle kólát:)
És bár nem ide tartozik, mégis azon gondolkodtam hogy talán blogolom a történetet. Csakhogy. Körülbelül 3-4 nappal ezelőtt (az eset másnapján) egy kora reggeli szolgálatomban még a reggel frisseségével dolgoztam a vonaton amikor megláttam kedves "adományozónkat". Kért valamilyen jegyet, és szintén fém kétszázassal fizetett.
Muszáj volt rákérdeznem az előző napi esetre:
VJV: -Ne haragudjon, de nem maga volt aki tegnap adott nekünk egy 200-ast.
Utas: -De.
VJV: -És minek köszönhetem?
U: -Nem szeretem azt a pénzt. Van még nálam ilyen, beválthatnád. Meg a múltkor is kihúztál a $<$ß>*#&-ból.
VJV: -Én, milyen $<$ß>*#&-ból?
U: -Amikor a múltkor segítettél.
VJV: -Elképzelhető, nem emlékszem minden utasomra akin eddig segítettem. De ha már így alakult akkor köszi a pénzt.

Milyen jó is lenne ha valakinek nem lenne szimpatikus mondjuk Deák Ferenc vagy elég lenne ha csak Mátyás királyunk, és csak úgy elosztogatná a segítőkész kalauzoknak:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr1001212745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.06.28. 15:37:50

Beváltottad utána legalább a páncélos kétszázasait? :) Amúgy kedves sztori...

Vyca 2009.06.28. 19:38:19

Vagy szimplán a szépen rámosolygó egyetemista utastársaknak.. :)

ZBR 2009.06.29. 10:20:06

Jajj, de aranyos :)
süti beállítások módosítása