Nem olyan régi a történet:

Egyik tököli vonatomon dolgoztam egy átlagos kora délutánon. Minden probléma nélkül megérkeztünk, negyed óra várakozás, majd irány vissza Vágóhíd irányába. Egyszercsak megérkeztem egy szoptató anyához, egy férfihoz és egy másik nőhöz akik együtt alkottak egy szép kis csapatot. Lóbáltak nekem két teljes és egy 50%-os 10km-es kiegészítő jegyet, mindezt Szigethalomnál. Megkérdeztem tőlük hogy honnan vannak. Nem mintha bármit is mondtak volna el tudtam volna fogadni, ugyanis jegyvizsgáló által kezelt jegyek voltak. Pluszba még rátett egy lapáttal hogy azt feleték hogy Ráckevéről jönnek és ott adta a kalauz nekik. Már itt lezárhattam volna, a még el sem kezdett vitát, de én tovább faggadtam őket:
VJV: -Akkor mégis mit keresnek egy tököli vonaton?
Utasok: -Hát mit keressnénk, átszálltunk Tökölön.
VJV: -Kezdjük talán először is azzal hogy ezek a jegyek érvénytelenek.
U: -Há' má' mé' lennének érvénytelenek?
VJV: -Azért mert Tökölön nem szállhattak át. Ott ugyanis amióta itt dolgozom soha nem volt és szerintem soha nem is lesz csatlakozás.
U: -Mi márpedig ott szálltunk át.
VJV: -Rendben, de mégha úgyis lenne amit úgy se hiszek el akkor is érvénytelenek a jegyek.
U: -Mé'?
VJV: -Azért mert ezek 10km-es jegyek, és jelenleg legalább 20km-es jeggyel kell hogy rendelkezzenek hogy egyáltalán itt lehessenek. Úgyhogy a következőnél legyenek szívesek leszállni.
U: -Na hülyítsé', ittvannak a jegyek, le akarsz húzni?
VJV: -Elhihetik hogy nem hobbim többször kifizettetni a jegyeket. Nem ettől lesz nagyobb a bevételem. Úgyhogy készüljenek, a következő megálló maguknak a végállomást jelenti.
U: -Mink má' pedig akkor se fogunk leszállni.
VJV: -Akkor sajnos meg kell állítanom a vonatot.
U: -Akkor inkább itt vannak a papírjaim...

Egy mozdulattal el is vettem az iratait, és röpke fél perc alatt kitölöttem nekik a 12 ezer forintos csekket.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr661023595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2009.03.25. 22:15:27

Szívtelen! Semmi együttérzés vagy megértés? :D
De azért hogy tudta, hogy itt az ideje az igazolványok átadásának.. :)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.03.25. 22:37:39

Hogy engem hányszor próbáltak hasonlóval átrázni! Tettszik a mentalitásod, hogy hagytad belesétálni a saját csapdájukba őket! :D

Csak így tovább!
süti beállítások módosítása