Csak összekalapozta...

2008.12.01. 22:37

Ma történt meg az alábbi eset, amikor azt hittem, már nem történhet velem semmi olyan, amin én is meglepődhetek...

Este jövök befelé a vonatommal, végezve a dolgom az ötödik kocsiban Zsófialiget és Kistarcsa között. Egy hármas csoportosulás üldögélt a kocsi végén, érdeklődtem hát -mint új felszállóktól- menetjegyük/bérletük iránt.

Kettejük mutatott pesti bérletet és kiegészítő bérletet is, a harmadikuk csak pestit. Talált a zsebében 10 forintot. Kétségbeesett fejet vágott és kérdezte a haverjait, hogy nincs-e még 55 forintjuk. Miután egy tizessel lett mindössze gazdagabb, és nálam sem volt fölös apró, felállt, és végigkérdezte az egész kocsit... :) Én eszméletlen röhögésben törtem ki a haverjaival együtt (beismerem), de fél perc sem tellt bele és visszatért a jegy árával. Ha jól láttam a majdnem üres kocsi közepe tájékán adott neki egy diákcsoportból valaki némi aprót. A lényeg, hogy összejött a jegy ára.

Mondtam neki, hogy a konstruktivitását azzal értékelem, hogy nem szállítom le azért, mert tarhált... :D De remélem máskor felkészül. Elröhögtünk az eseten Cinkotáig, és próbáltam nagyon komoly fejet vágni, amikor leszálltam...

Amúgy már épp mondani akartam neki, hogy hagyja a fenébe az egészet, amikor felállt... :) Üdítő hatással volt a napomra a srác... :)

Szerző: Dió, a kaller

5 komment

Címkék: baki utas

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr46798831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorti 2008.12.02. 23:48:25

Szegény srácot letenni kéregetésért gonosz dolog lett volna. :D Biztos a frászt hoztad rá ezzel (ha mondtad neki). :P
Értékelni kell a becsületességét (rohangálhatott volna ő is a kocsik közt), de bevallom, én még ennyire sem bírtam volna röhögés nélkül... XD
Ezentúl legalább mindig lesz nála apró. ;)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.12.03. 04:00:34

Nem akartam lerakni, csak megpendítettem neki, hogy legközelebb ne így... Értékelem, ha valaki megáll előttem, elmondja, mi a baj, és ha bármilyen (akár 5 km-es jegyet) tudok neki adni, akkor már el van sikálva. Mivel már közel voltunk Ilonához, még ehhez sem ragaszkodtam volna... :) De hát tenni akart és tett is a nemes cél érdekében... :)

unokaöcsi^^ 2008.12.03. 20:55:46

mily nemes módon...

Athee 2008.12.10. 14:01:06

Én egyszer már eljátszottam ezt veled Dióka! Csak akkor még suliba jártunk XD:D

Netmaster 2009.04.08. 01:31:55

Együttérzek a sráccal... Négy éve volt, hogy először, és azóta is utoljára utaztam HÉV-vel városon kívülre (Szentendére), aktuálisan egy kedves ismerősöm esküvőjére. Talán HÉV-en is akkor ültem először, mindenesetre volt rajtam egy öltöny, kezemben az ajándék és slussz. Ja igen, volt még egy húszas gyűjtőjegyem (akkoriban ritkán utaztam, most bérlettel járok).

Lyukasztottam volna belőle bármennyit örömmel a kalauznak, de ez a lehetőség nem merült fel, szerencsére mielőtt lepateroltak volna a járműről a mellettem ülő kedves hölgy kifizette a kiegészítő jegyem Szentendréig (ezúton is köszönöm neki). A fickó még morgott valamit a bajusza alatt, hogy nem érdemeltem meg, aztán továbbállt :). Visszafelé meg kunyiztam jegyrevalót az ifjú pártól (a fenyegetés, hogy a nyakukon maradok ha nem adnak, bejött :D).
süti beállítások módosítása