Kis reggeli pótdíj

2008.11.10. 11:02

A reggeli csúcsidőben az ember sokmindenbe beleakadhat. Például hamis bérletszelvénybe.

Így történt ez ma reggel is, amikor a harmadik kocsiban egy lányzónál megláttam a bérletét. Első körben még csak gyanús volt a dolog, el is kértem hát szépen, annak rendje és módja szerint, hogy meg is nézhessem. Amikor megörültem, hogy mit találtam (Szokásos átragasztott bérlet, de ez most ráadásul roppant ügyes is volt!) kértem a delikvens igazolványát, amire úgy reagált, hogy leszállna inkább... Mondtam neki, hogy két választása van, ez egyik sem volt, a jelen esetben felkínálhatóak közül. Az egyik, hogy helyszínen kifizeti a 6000 forintos büntetést. A másik, hogy Mogyoródra rendőrt hívok (Erzsébet park és az Isten háta mögötti Szentjakab között voltunk félúton). Biztos örülne a rendőr neki és a két értékszelvénynek.

Kifejezetten gyorsan találta meg a pénztárcáját. Miután kitöltöttem a Pótdíjelismervényt, két darabban kapta vissza a bérletszelvényeket.

Megkérdezte, honnan vettem észre, de a választ már nem kötöm az orrotokra! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr1760060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZBR 2008.11.10. 16:07:01

A napokban igen termékeny vagy, csak így tovább!

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.11.10. 20:04:25

Korszakok kérdése. Van, hogy lazán átsiklok felettük szerintem. De azért köszi! :)

VakondM 2008.11.10. 22:04:53

Már ideje volt ZBR :)
Bár az én napjaim is érdekesek mostanság, hiányzott már pár HÉVes esemény Diótól. Az is vicces volt már, hogy mi többet írunk egy bizonyos témához kommentnek mint Ő egész héten a napjairól :P

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.11.10. 22:14:50

Jó... Ebben mostanában múlt hó végén a szabi volt a ludas, amikor meg dolgoztam, akkor is néma csend volt és hullaszag a vonataimon... Már azt hittem, változik a világ... Hát nem...

v0m1t 2008.11.11. 17:17:17

aki olyan hülye hogy odaadja az fizessen.

Traktoros 2008.11.12. 08:24:51

Aki olyan hülye, hogy vállalja a lebukás veszélyét, az fizessen :)

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.11.25. 11:19:29

Ez a rendőrhívás egyébként müködik? Én még soha nem láttam, hogy egy kaller valóban kihivja a rendőrt. Meg valahol azt is olvastam, hogy csak kamu az egész. Egyébként mi a garancia arra, hogy a t. utas meg is fogja várni a kiérkező rendőrt ill. nem fogja-e ltagadni, hogy ő a héven ült...

Chris von Bone 2008.11.25. 22:54:13

Működik! Valójában nem a kaller hívja a rendőrt, hanem a kaller vagy a járművezetőnek, vagy a diszpécsernek szól. Mindegy kinek a rendőrt a diszpécser hívhatja ki, és meg is teszi. Valójában addig hogy ki is legyenek hívva nagyon ritkán jut el a dolog, mert a T. utas előbb eliszkol. Ha mégis van olyan bátor, hogy ne meneküljön egyből, akkor mondjuk miután ráeszmél, hogy a vonat 5 perce áll a megállóban, akkor iszkol el. Addigra már a szerv úton van és ilyenkor félútról fordulnak vissza. Ha viszont van olyan hülye, hogy erősködjön a T. utas, a szerv ki is ér, majd miután leveszik el is viszik. (ezek az agresszívabb fajták, akik a végére jól feldühítik maguk, és az eredeti dolgukat általában megtoldják még egy hivatali személy bántalmazásával is)

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.11.26. 13:30:36

Vicces lehet. :) Szerencse engem még csak fenyegettek rendőrrel. Illetve egyszer ott is állt a járművön civilben. Akkor be is fizettem a büntetést :)
süti beállítások módosítása