Exhibicionizmus éjjel

2008.10.02. 01:27

Péntek esti a sztori, de még erre sem volt idő. Mondjuk azóta pont került az ügy végére, egész pontosan tegnap este a XVI. kerületi Rendőrkapitányságon.

Este az utolsó befelé menő vonaton történt az eset. Kórháznál szállok át kocsiból kocsiba, amikoris, két lány szólt nekem (sacc per kábé 16-18 év körüliek), hogy ugyan mit lehet csinálni azzal a 40 év körüli palival, aki közszemlére teszi nekik összes látványos tulajdonságát, ami bizonyítja, hogy ő bizony férfi. (Férfi az ilyen?)

Kérdeztem, hogy ki volna a renitens, mert nem láttam senkit a kocsiban. Ekkor feláll a paravánfal takarásából egy csávó és iszkol lefelé, miszerint: "Én asszem leszállok." Mindezt a középső ajtónál, még esélyem sem volt elérni, de az arcát láttam.

Ezzel úgy gondoltam, hogy egy gonddal kevesebb. A két csaj közben szólt már Mátyásföldnél, hogy bizony idefagynak, úgyhogy felhívtam a motorászt, és kértem, hogy izzítsa be a fűtőtesteket. Miután ledolgoztam a vonatot, egész úton velük traccsoltam, még el is vihorásztunk az ürgén, és úgy gondoltam, hogy ezzel az ügynek vége.

Másnap meséltem a tartózkodóban a sztorit, személyleírással. Többen is csatlakoztak, hogy nekik is panaszkodott utas, (a legfiatalabb egy HÉT éves kislány volt) hogy bizony itten mutogatós bácsi esete áll fenn.

Hétfő kora este szólt az egyik kollégám, hogy szerinte megtalálta a csávót, nézzem már meg. Mindezt Cinkotán. Miután mondtam neki, igen ő az, aki édesdeden szundikál az első kocsiban, mondtam neki, hogy szóljon a diszpécsernek, mert kiderült idő közben, hog a Rendőrség két hete keresi a fazont. Mátyásföldön összecsomagoltás az ipsét, én meg mehettem be tanúvallomást tenni a Rendőrségre az ürgéről, hogy mit is csinált pénteken.

Kérem a Tisztelt Utasokat, (különösképpen a két szilasi lányt) ha bárki volt hasonló inzultusnak kitéve mostanában a Gödöllői HÉV-en, az jelezze ezt a XVI. kerületi Rendőrkapitányságon.

Amennyiben bárki a jövőben hasonlót tapasztal, forduljon bizalommal a vonat járművezetőjéhez, vagy a vezető-jegyvizsgálóhoz. Tanuljuk meg együtt, a kalauz partner, nem ellenség.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr3691884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eat shit and die 2008.10.02. 09:02:40

a "kalauz" egy faszszopo bkvs ellenor a videki kamumetron

kacsa 2008.10.02. 18:02:35

Kedves (angolul csak pár szót tudó) előttem szóló!
Élvezet olvasni az építő jellegű hozzászólásokat tőled, valamint "sziámi ikertestvéreidtől"! Tudod, névtelenül a neten könnyű ugatni, mert itt max. az áram csap meg.
A témához: Végre valaki tett valamit az ilyen ...-ok ellen (a mutogatós bácsik mellett a taperolós, buszon önkielégítést végzőre is gondolok)! Szerintem már majd' minden tömött buszon, gyakran utazó fiatal lánynak van kellemetlen történetük ezzel kapcsolatban. Sajnos.

Traktoros 2008.10.03. 23:14:09

Kacsa, szerintem ő a mutogatós, a hsz-án is látszik a hasonló IQ-szint :))

aGinger · http://aginger.blogspot.com 2008.10.11. 13:17:19

Még egy ilyen suttyót...remélem, azzal foglalkozik egész nap, amiről a nick-je szól, akkor még meg is értem, hogy máson akarja kitölteni a frusztrációját...mindhatni kívánom, hogy így legyen, de nem akarok a szintjére süllyedni :)

Athee 2008.10.21. 14:13:03

Miért van az, hogy a sok kis seggfej a kallereket baszogatja, és nem a belvárosi faszszopó sínbohócokat??? Érdekes, hogy nekem sosem volt bajom, hogy héven kifizessem azt a 100-200 forintot amikor hosszútávon utazom! De amikor egy-két megállóra fizetnék 180 Ft ami mellesleg km-en belül van vagy max. 1 km.

Amúgy meg a pöcsénél fogva felakasztottam volna a kapaszkodóra! XD Akkor élvezkedhetett volna, ja persze a 220-at belevezetni! XD
süti beállítások módosítása