Én szóltam időben!

2008.08.21. 20:31

Csömör állomásra érkezvény még a ficakban ültem az ominózus vonatomon. Leszálltam, elballagtam a Forgalmi Irodába, az utasok lézengtek felfelé a vonatra. Kérdezem a forgalmistát, hogy milyen jegyforgalma volt idáig? Megmondta szám szerint, nem sokat gondolkodott... Nulla.

Miután a cigarettám végigperzselődött, és a csikket örök nyugalomba helyeztem a hamutartójában az egyik kukának, felszálltam az első kocsiba. Felhívtam az utasok figyelmét, hogy én Csömörről jegyet nem adok ki, mivel, 8 órája nyitva van a pénztár folyamatosan. Az egyetlen alternatíva a pótdíjazás indulás után. Miután egy utas leszállt, és megvette jegyét, visszajött, kezeltem, mindenki más (további négy fő) bérletes volt.

Szállok át, még mindíg volt 2 perc az indulásig, az utolsó kocsiban nem volt senki, így nem siettem. Elmondtam ugyanazt, amit az előbb, erre két srác leszállt, és leült a padra. Maradt két úr. Az indulás után egyikük kérésemre, miszerint mutasson jegyet, vagy bérletet, jegyet kért (volna). Ezt tőle előzetes értesítésem miatt megtagadtam, és kértem tőle egy igazolványt, vagy hatezer forintot. Erre elkezdett hangosan, ordenáré stílusban mocskolódni, szexuális beállítottságomat firtatni, és amikor említésbe hoztam neki az utazási feltételeket, egy "Leszarom!"-mal nyugtázta.

Szabadságtelepen kénytelen volt leszállni, de azért előtte még megfenyegetett utaspanasszal, elküldött kétszer a qrva anyámba, majd megállásig artikulálatlanul visított, és az ajtót ütötte.

Nem erre a reakcióra számítottam egy kábé 50 esztendős, jól szituáltnak kinéző úrról. Vannak még csodák... Főleg Csömör felé...

Végül egy idézet az Utazási feltételeknek, amire a "leszarom" szólt.

"A HÉV jegyeket és bérleteket a HÉV pénztáraknál kell megváltani. A járművekre felszállni csak érvényes bérlettel vagy utazásra jogosító jeggyel szabad."

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr100626638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ILLED 2008.08.29. 16:31:19

Na, Dió!

Ez sztem szemétség volt! Téged megbüntetnek, ha adsz neki jegyet? Miből állt volna? Tudom, tudom, ő is leszállhatott volna venni magának. De biztosan hallotta, értette a helyzetet, mikor kiabáltál az utastérben?

Mert én nem biztos, hogy odafigyeltem volna, ha valaki kiabál vmit, és tuti szintén kiakadtam volna, ha nem kapok jegyet a kallertől, mikor tudna adni.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.08.30. 09:55:07

3 utas volt a kocsiban, a kocsi túlvégéről egy utassal az első kocsiban találkoztam később, és adta át a megváltott kiegészítő jegyet kezelésre.

Amúgy meg a forgalmistáknak is pampognak, hogy nincs jegyforgalmuk.

Az éremnek megint csak két oldala van. Amúgy azóta hírem mehetett a faluban, mert amikor Csömörön meglátnak, önként ballagnak az utasok a pénztárhoz... Amúgy ha következetes akarna lenni velünk egy fővizsgáló, akkor bizony emiatt rosszul járhatnánk. Nem kicsit. Amúgy Csömörön is azért ritkul folyamatosan a vonatok, mert valami oknál fogva, két hónapig nem volt arrafelé jegyvizsgáló, csak hébe-hóba emberhiány miatt...
Szerinted mennyi jegy fogyott a pénztárban két hét után?

ILLED 2008.08.30. 20:12:19

Jó, de ha tudtál volna adni, igazán adhattál volna. Mondjuk mellé én ilyen helzetben, ha kaller lennék leszidnám az utast, de adnék jegyet szájába rágva, hogy soha többet nem teszek ilyet, és hogy most mekkora kegyet gyakoroltam ezzel.

Anonimus 2008.08.30. 23:07:37

Jó a blogod Dió!De mivel a kollégáid nagy része ha éppen véletlenül kiballag csömöre páros és páratlan vonatban is ad jegyet mivel őket is baszogatják a bevétel miatt!!Sőt a jeggyel jobban is jár!Minek adjon pótdíjat?Inkább a a jegy árusítás az érdeke.minek növelni a cég bevételét?Sőt a legtöbb alapban azzal indít,hogy ,,itt a személyi írj fel..."Az utas csak utas.Mindig az is marad.Sajnos csodákat nem lehet tenni.Sajnos a héven csak kulturálatlan taplók közlekednek.TISZTELET A KEVÉS KIVÉTELNEK!!!akijnek nem inge ne vegye magára
süti beállítások módosítása