A helyszín: Kerepes állomás.

Az idő: Hajnali 3 óra előtt pár perccel.

Idős néni kopog a forgalmi iroda ajtaján. Bejön, köszön. Megérdi, mikor megy a vonat Gödöllőre. A forgalmista türelmesen elmondja, hogy az a vonat utasokat nem szállít. A néni erősködik, hogy neki temetésre kell mennie. Méghozzá az édesanyjáéra. (a néni önmaga is már elmúlt 70 látszatra) A forgalmista csak a fejét csóválja, már ketten (éjszakás voltam) magyarázzuk neki, hogy szolgálati vonat, utasokat nem szállít. Mutatja a menetrendjét, és a négy óra utáni vonatot. Erre felvilágosítottam, hogy hajnali 3 óra van. Néni elkerekedett szemmel visszakérdez, hogy még csak ennyi az idő? Mondtam igen. Ezzel megvárta az első menetrend szerinti vonatot. De még egy kicsit morgolódott...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr63565337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oldpokee 2008.07.12. 20:47:20

Én elvittem volna a nénit, had örüljön egy kicsit! A vonaton elfért volna és legalább lett volna még egy éber ember a járművezető mellett, mert a bizt őröket nem lehet ébernek nevezni!!! Üdv Oldpokee

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.07.12. 20:52:30

És egy órán át várattad volna még Hungaroringen? :) Merthogy volt némi tartózkodásunk...

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.07.12. 20:53:43

Amúgy még én sem láttam olyan bizt. őrt, aki ne kómás-kótyagos fejjel, ébredt volna fel hajnalban a végállomáson... :)

oldpokee 2008.07.12. 21:12:42

Akkor is elfért volna a vonaton és tuti hogy időben érkezik a temetésre, valamint élete végéig dícsérte volna a BKV-t! Az öregek már csak ilyenek, az első vonattal mennek az Auchan-ba nehogy lekéssék az akciós farhátot! Oldpokee

aGinger · http://aginger.blogspot.com 2008.09.19. 16:58:21

ez szimplán LOL...attól meg, hogy idős a néni, még nem feltétlen kell vele kivételezni, gondolom, nem véletlen szolgálati vonat a szolgálati vonat...
süti beállítások módosítása