Valaki árulja el nekem, hogyha az utast leszállítottam, és utána még másik kocsiba ugrál át, akkor utána még miért az én anyám van emlegetve?

1. Hibázott az utas. (Ezzel még semmi baj, előfordulhat mindenkivel. Ha lett volna egy kezeletlen vonaljegye (Budapesten belül dolgoztam) akkor még annyit mondok csak, hogy legközelebb felszálláskor lyukassza is ki.)

2. Miután hibázott, és a magoldási javaslataim között (leszáll, és jön a következővel, netán kifizeti a pótdíjat, vagy átadja az iratait és pótdíjazási folyamatot indítok a Tisztelt Utassal szemben) a vonat elhagyását és a vonaljegy beszerzését választotta.

3. Leszáll, és azt hiszi, hogy nem figyelek, és a jóindulatomat kihasználva átszáll egy másik kocsiba.

Na azt már én sem csípem, ha hülyének néznek. Csodálkozik, ha myomatékosan felhívom a figyelmét, hogy örülnék, ha elhagyná a vonatot?!

Nem lenne utolsó, ha az utas nem nézne minket TELJESEN bolondnak. Mi lenne, ha inkább elszégyellné magát, mert meglop egy önkormányzati céget, ezzel megbukik, és minden egyes ilyen esetben nem csak a BKV-t, nem csak a Fővárost, haem a fővárosiakat és az ország minden adófizetőjét lopja meg.

Bocsánat, ez kicsit össze-vissza volt... :S

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr93437787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a 2008.04.23. 22:36:09

Azok a bkv ellenőrök pofáznak a bkv meglopásáról, akik 90 %-ban zsebre dolgoznak és naponta csoportos rablást követnek el néhány gyengébb utas ellen, de a náluk erősebbekbe nem mernek belekötni. Akiknek a többsége a kitűzőjét sem teszi ki jól láthatóan.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.04.23. 22:43:39

Én csak a magam nevében nyilatkozom. Kikérem magamnak. Rám ebből semmi nem igaz. Én speciel egyetlen forintot nem tettem el zsebre, mindenkihez odamegyek, a kitűzőm kint van. (A karszallag a belső szakaszon stimmel)

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2008.04.24. 00:02:45

Dió, ez a maki már az előző postban is helyből beszólt, hogy milyen szépen fikázod az utasokat. Csak így helyből, amikor utas csak annyi volt a képben, hogy tömött volt a busz, meg le akartak szállni. Szóval szerintem szelektálj, hogy kinek a kommentjére reagálsz, lesz még pár ilyen ember készülj fel. :)

Egyébiránt sok sikert a bloghoz, érdekes lesz egy olyan oldal ami a másik oldalról írja le a dolgokat.

Eddig egyébként a HÉV jegyvizsgálókkal voltam leginkább megelégedve a BKVnál. A barátnőm SzSzmiklósi, ha nem akarok a városban zajban várni, és épp harasztis HÉV indul elmegyek azzal. Jegyet akár előre veszem, akár menet közben, mindig szépen ráírják nekem a vonatszámot, és a következő szerelvényen ami elvisz Miklósig el is fogadják. Nem szaroznak, hogy akkor most, vegyek 10 helyett 2 darab 5 km-eset, 10 km az 10 km, ha közben várok 20 percet harasztiban akkor is. Mindamellett tudnak(tudtok) köszönni a kallerok, ami a BKV átlag alkalmazottjaihoz viszonyítva baromi nagy pozitívum.

tra lala 2008.04.24. 02:24:42

"elszégyellné magát, mert meglop egy önkormányzati céget"

Nem szoktam jegy nélkül utazni, de azért ezt akkor sem nevezném meglopásnak, mert nem elvesznek, hanem nem adnak:) Abba meg nem mennék bele, hogy az az önkormányzat kitől és mennyit lop..

Az anyázás miatt írok. Meg szokott lepni, hogy milyen primitív szar emberek vannak. Pl. volt, hogy villamosoztam valahova, felszáll ellenőr öregasszony, meg se szólalt még, de egy fickó már elkezdte anyázni és szidni őt..
Sajnos az ilyenekkel nem lehet mit csinálni. El kell fogadni, hogy ilyenek, mert értelmet nem lehet beléjük magyarázni..
Ha át akart verni, akkor nem kell sajnálni, meg kell büntetni és kész.. Akár megbünteted, akár nem, ugyan úgy fogja utálni az ellenőröket és ugyan úgy fog bliccelni legközelebb is.. Akkor legalább már legyen neked is jó:)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.04.24. 10:43:01

Én másképp szoktam megoldani a kerpesi betétvonatoknál. Egyszerűen az utasra bízom. Szálljon fel Kerepesen a követő vonatra, és ott kérje a kiegészítőt... :) Velem meg eljön Kerepesig. Ha FV (fővizsgáló) van a vonaton, akkor megkérem, hogy a következő megállóban legyen szíves leszállni és ott várakozni. Bár ez ötlet jobban tetszik. Nálunk ilyesmivel még nem találkoztam. De tetszik, alkalmazni fogom. A dícséretet pedig kollégáim nevében is köszönöm. :)

ILLED 2008.05.24. 15:47:46

a:

A válasz: Nem.

Nem azok a BKV ellenőrök pofáznak merglopásról, akikről írtál. Azok szarnak bele, nekik mindegy. Nem indítanak blogot, hogy jobbítsanak a világon.

Egy tisztességes, becsületes ember ír itt meglopásról.

Animus 2008.05.28. 06:07:53

"mert nem elvesznek, hanem nem adnak"

És azért ez elég gyenge szójáték... :)
Áramot vesznek, kilómétert vesznek, meleget vesznek, vezető bácsit vesznek, utasteret vesznek.. Ingyen.

-> Ezek lopnak.
süti beállítások módosítása