Én így szeretlek...

2009.04.04. 20:44

Nincs gumibotom, nem vagyok rendőr, hiába az egyenruha és nem hordok karszalagot. Mindközül a leghosszabb vonalon dolgozom, és rajtam kívül még több ezren tudják mire gondolok amikor azt mondom: -Jegyeket, bérleteket! A számom megelőzi a beosztásom, és nem örülök amikor az utasok összekeverik a jegyvizsgálót az ellenőrrel. Büszkén gondolok a diszpécserekre, a csoportvezetőkre, a beosztáskészítőkre és a motorászokra. Szeretem a szignálunkat, a lyukasztómat, a zöld szerelvényeket, a szódagépes vizet. Itt dolgozok Pest megye szívében, pótdíjazásban mi vagyunk császárok, és igenis, velünk utaznak dél-megye legszebb lányai. Ráckevei HÉV, én így szeretlek...

Aki nem ismerné az eredetit.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr941046481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.04.04. 22:16:58

Budapest nem Pest-megye szíve, nem is része a megyének. Budapest az Budapest. :)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2009.04.04. 22:35:12

Jó lett a blog.
Ti már ketten írjátok:)?

@Káposztakukac: dícséretes, ha valaki nem undorral végzi a munkáját, épp ezért gondolom, h a normális "kallerek" közül való.

Címlap? Nem mi válogatjuk, egy biztos, ezt a blogot rég láttam kint, sztem nem árt, ha a másik oldalt is megismerjük.

guinness-original 2009.04.04. 22:50:35

@BKV figyelő: Nem Budapestről van sz, hanem a ráckevei hév vonalról te szerencsétlen okoskodó.

Az pedig pont a megye közepe.

Adam a kaller 2009.04.04. 23:00:30

@BKV figyelő: Csak megkérdezem hogy Budapest mióta nem része a megyének? Tudtommal fővárosunk megyeszékhely. Az meg a másik dolog hogy miért kell rossz indulatoskodni? Ez csak egy poén, valakibe/valamibe feltétlenül bele kell kötnöd...

@bandee: Már hárman...:P

kötözködő 2009.04.04. 23:04:01

Közigazgatásilag Budapest tényleg nem része a megyének. Pest megye középen "lyukas".

Zo14, a kaller 2009.04.04. 23:16:17

Igen elismerjük, hogy ez valóban így van. Viszont a szövegben, amikor azt mondjuk, hogy Pest megye szívében dolgozunk (mert ugyebár ketten vagyunk), akkor a ráckevei vonalra gondolunk, nem pedig Budapestre. A 40km-es szakaszból, csupán 10km tartozik Budapesthez, úgyhogy nagyrészt Budapesten kívül tartózkodunk.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.04.04. 23:37:38

@guinness-original: Megjelent a blog olvasóinak krémje is látom. Aki nem tud kulturáltan megszólalni inkább ne is tegye.

@Adam a kaller: Nem kötöttem bele semmibe. Te mindent kötözködésnek veszel? Ez csak egy észrevétel volt, tudtommal ide azokat kell írni nem? Vagy ha valami rád nézve nem pozitív, az kötözködés? Mert akkor elnézést kérek.

A megye székhelye mellesleg Érd már egy ideje, bár a megyéhez tartozó intézmények a fővárosban vannak.

Értem én a viccet, meg szeretem is, csak gondoltam ezt leírom. A vonal nagy része tényleg a megyében van, ezt mindenki tudja. Tehát hozzászólásom a szövegtől független...

Legközelebb inkább nyalok, csak ne kelljen a félreértés miatt magyarázkodnom...

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.04.04. 23:37:48

Bejött ez a sörreklám, akárhogy fikázzák! (a Címre gondolok)

Albu 2009.04.05. 00:10:21

@BKV figyelő: A megye székhelye Érd?! Ez valami vicc?

mutti0710 2009.04.05. 01:20:08

@BKV figyelő: kedves figyelő! Figyeld meg az alábbi oldalon olvasható szöveget is, de jól. Úgy érzem, mintha kicsit bizonytalan lennél földrajzból...
www.pestmegye.hu/minden-pest-megyerol/pest-megye-tortenete

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.05. 07:20:17

Dél az nem Pest. Pécs, Szeged akár, de nem Pest.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.04.05. 07:22:42

Mit mondjak, ez lényegesen jobban tetszik, mint az eredetije :DDDD

@mutti0710: tökmindegy, ott mit írnak. Budapest valóban nem tartozik egyetlen megyéhez sem.

Robis 2009.04.05. 07:46:27

Bakker mennyi földrajzilag és közigazgatásilag analfabéta ember van itt. Pest megye székhelye: Budapest.
hu.wikipedia.org/wiki/Pest_megye
Érd "pusztán" megyei jogú város.
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%89rd
Az internetet tessék használni is, ne csak hülyeségeket írni. De tényleg ez az egyik legjobb HÉV vonal. Én is mellette lakom.

Secnir 2009.04.05. 07:52:28

" és igenis, velünk utaznak dél-megye legszebb lányai."

ööö
pest megye az pest megye. budapest az budapest. budapest nem része pest megyének.
na de merre van dél-megye?

Holdvilágképű Patkány 2009.04.05. 08:19:58

Kraszavcsik Káposztakukac:Ez még mindig érdekesebb és több embert érdekel mint a ti szutykotok.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.04.05. 08:26:31

Írtam, hogy a megyéhez tartozó intézmények még Pesten vannak. Nem véletlenül lett megválasztva Érd Megyei Jogú Városnak. Jelenleg tényleg még Pest a székhely, bár valószínűleg Érd sosem lesz, főleg, ha az egész megye-rendszeren változtatnak, ahogy az tervbe van véve. De igazatok van, tényleg nem Érd a székhely jelenleg.

Nem is erről akartam beszélni, csak egy észrevételem volt az elején. Javaslom, hogy innentől hanyagoljuk a megye-nemmegye témát.

manes 2009.04.05. 08:38:06

Szerintem humoros.Jol van srácok.

lilike13 2009.04.05. 08:39:21

A Wikipédia nem orákulum. Rengeteg hiba van benne, úgyhogy arra hivatkozni semmirôl nem gyôz meg senkit.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.04.05. 08:50:17

@lilike13:

Ez így van. Abból készültem fel egy felelésre, és a tanár megkérdezte, hogy ezt a rengeteg hülyeséget honnan szedtem össze. Persze 1-est kaptam.

De jelene esetben igaza van, én mondtam hülyeséget. Érd még nem a megyének a székhelye, még csak MJV.

Perillustris 2009.04.05. 09:31:10

Évek óta azt próbálják elérni sokan, hogy Budapest ne legyen Pest megyével együtt említve, az EU-s támogatások miatt.

Adam a kaller 2009.04.05. 10:03:14

@BKV figyelő: Bocs, igazad van, nem kell nyalni:)

@Secnir: "és igenis, velünk utaznak dél-megye legszebb lányai."
ööö
pest megye az pest megye. budapest az budapest. budapest nem része pest megyének.
na de merre van dél-megye?" Itt arra kell gondolni hogy a vonal a dél megyében található (Pest megye déli részén), és most felejtsük el azt hogy Budapest a megye része-e vagy sem. Még ha nem is, akkor is a vonal kb. 30km-e viszont mindenképp a megye része, ugyanis elhagyja Budapestet, és olyan helyeken jár mint Dunaharaszti, igaz az közvetlen szomszédja fővárosunknak. De ott van mondjuk Tököl vagy Szigetcsép. És akkor Ráckevét még nem is említettem, ami egyértelműen a dél-megyében található (Pest megye déli részén). És "...igenis, velünk utaznak dél-megye legszebb lányai..." ezt pedig úgy kell érteni hogy a megye déli agglomerációból velünk utaznak a legszebb lányok...:):P

kacsa. 2009.04.05. 22:16:52

:)
@BKV figyelő: "Legközelebb inkább nyalok, csak ne kelljen a félreértés miatt magyarázkodnom..."
Ilyen melegben elég elfogadott dolog a nyalás és magyar ember evés közben amúgy sem beszél ;)

VakondM 2009.04.05. 22:46:40

www.youtube.com/watch?v=VQ7c45gs0kA&feature=related
Ez pedig jobb mint az eredeti és bármelyik átköltés :P

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.04.09. 15:40:55

Gödöllőre optimalizálva:

Nincs pakettkulcsom, nem vagyok MÁV-os és nem járok dízelen. A BKV egyik legfurcsább vonalán dolgozok és rajtam kívül több ezren tudják, mire gondolok, amikor azt mondom: Szentjakab. Az eseményköny a legkisebb bakimnál előkerül és nem örülök, ha az utasok összekeverik Csömört Kistarcsával. Büszkén gondolok a térközőrökre, a váltócsoportra, a forgalmistákra és a jegyvizsgálókra. Szeretem a légsíp hangját, a tartózkodót, a vonóvezetékes váltót és a tölgyesi erdőt. Itt élek a dombok ölelésében. Bal járatú pályában mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk van a legrövidebb szárnyvonal az országban. Cinkota, én így szeretlek.
süti beállítások módosítása